Siden starten af 1970’erne har vi bygget en by op fra næsten bar mark, og vi har mange års erfaring med at skabe andre midlertidige events. I Logistik hjælper vi med at definere og eksekvere de fysiske rammer for begivenheder.
Vi rådgiver og vejleder kunden helt fra begyndelsen, hvor de første løse planer lægges, tegner rammerne og kan også varetage både opstilling, afvikling og nedtagning. Med os får man ikke bare en leverandør, men en samarbejdspartner med en viden, der helt konkret kan hjælpe dig med skabe ekstra værdi på bundlinjen.
Vi etablerer de grundlæggende rammer – el, VVS, renovation, hegn og afspærring, køkkenfaciliteter, telte, boder, scener, backstage-område m.m. – og vi gør det med blik for, at området indrettes mest hensigtsmæssigt ift. publikums bevægelsesfrihed og helhedsoplevelse. Vores el-team er desuden en af landets største udbydere af materiel og elinstallationer til midlertidige opgaver.
Ud over rådgivning og logistik kan kunder også leje materiel til eget event. Vores lager rummer alt fra brandslukningsudstyr, køkkengrej, køreunderlag, borde, bænke og telte til toiletter, el-værktøj, generatorer, lysmaster og varmeovne. Vi har desuden egen trælast, hvor man kan købe trævarer, værktøj, beslag, skruer, maling m.m.